czwartek, 26 marca 2015

Blogging Boost Challange- Jestem wdzięczna za..

Dziś dzień czwarty wyzwania.
Jestem bardzo wdzięczna za każdy dzień, w którym przyszło mi egzystować. Każdy dzień jest nowa lekcja, doświadczeniem. Jestem wdzięczna, ze przyszło mi żyć w zdrowiu i wśród kochających ludzi. Jestem wdzięczna nawet za te dwulicowe mendy, spotkane na mojej ścieżce. Dziękuję, że się pojawili, bo dzięki temu wiem jak dobierać wartościowych ludzi. "Przyjaciół sprawdzaj, a sprawdzonych kochaj". Amen

blog bierze udział w Blogging Boost Challange

8 komentarzy :

  1. Milena Adamczyk26 marca 2015 10:09

    Właśnie powinno się doceniać każdy dzień, a ludzie w pędzie życia tego nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina Kruk26 marca 2015 12:32

    Ten cytaty przypadł mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój cytat chyba sobie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny, rewelacyjny cytat, który nieświadomie stosuję w życiu do kilku lat!
    P.S pytałam Was czy coś fajnego można zoabczyć w Suchej, bo przejeżdżamy tędy bardzo, bardzo często jadąc w rodzinne strony, a nigdy się tam w sumie nie zatrzymaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Suchej to glowna atrakcja jest zamek Tarnowskich (maly Wawel), karczma Rzym na rynku (wg. Legendy diabel porwal z tamtad pana Twardowskiego). Tak to raczej jak w kazdym malym miescie sklepy, markety itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest zamek to tym razem zabawimy tam dłużej :), dzięki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na wrzosowisku
Designed By Blokotek