środa, 25 marca 2015

Doświadczenie, które zmieniło moje życie - Blogging Boost Challenge




Dziś dzień 3 wyzwania blogowego. Tematem jest doświadczenie, które zmieniło moje życie. Razem z Anią, zgodnie stwierdziłyśmy, że nasz blog nie jest odpowiednim miejscem na tego typu historie. Każdy z nas takie sytuacje w życiu miał, dobre i złe. Jeśli mamy dobre, super, możemy się tym chwalić jeśli mamy ochotę ale co jeśli były złe...? Często to właśnie te złe doświadczenia wywołują największe zmiany (i nie mówię tutaj, że nas coś złego spotkało - bo tak nie jest).  Czasem nawet tymi dobrymi nie chcemy się dzielić z całym światem bo są tylko nasze. Nie chcemy tutaj też pisać o doświadczeniach takich jak zdany egzamin czy wartościowe słowo od kogoś lub spotkanie znanej osoby - bo to raczej nie jest powód do rewolucji w życiu. Dzisiejszy temat wyzwania pominiemy i mamy nadzieję, że uszanujecie naszą decyzję. 


Post bierze udział w Blogging Boost Challenge

7 komentarzy :

  1. Szanujemy! Ważne by pisać w zgodzie z sobą i tematyką bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. I to świadczy tylko o tym, że mamy cudownych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również szanuję. Każdy ma prawo do swojej prywatności.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie szanuję i bojkotuje! Oczywiście żart, wiadomo że to Wasz blog- Wasza twierdza! Również wychodzę z tego samego założenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że szanuję Wasz wybór:) choć mój trener twierdzi, że czasem trzeba się odblokować:) buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bierz tego do siebie, po prostu uwazam, ze pewnymi rzeczemi nie wolno dzielic sie w internecie, bo sa zbyt osobiste. A jesli chodzi o tematyke wpisow to sa bardzo ambitne i sklaniaja nas do glebszych refleksji nad naszym zyciem i to jest bardzo dobre, zwlaszcza, ze zyjemy w zabieganym swiecie i czesto brakuje czasu na taki reset.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasna sprawa. Rozumiem, ale cieszy mnie, że tematykę wpisów uznałaś za ambitną. To naprawdę wiele dla mnie znaczy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na wrzosowisku
Designed By Blokotek