wtorek, 10 marca 2015

Wyzwanie blogowe: Domowej roboty PANCAKES


Dziś dzień drugi blogowego wyzwania, tematem jest "Domowej roboty.." u nas pachnące, puszyste, amerykańskie pancakes.

A oto przepis:
- 1 i 1/3 szklanki mąki
- jajko
- 1 i 1/4 szklanki maślanki
- 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka sody oczyszczonej
- 1/4 szklanki oleju
- szczypta soli
Wszystkie składniki zmiksować na gładką masę.
Jeżeli chodzi o sposób podania to jest dowolność. Można posypać cukrem pudrem, polać miodem, syropem klonowym, dodać owoce (banany, maliny, truskawki, itd.) 

Życzę smacznego :)

6 komentarzy :

  1. Paulina Grochowska10 marca 2015 14:21

    taaak uwielbiam pancakes i mój syn też - najlepsze śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będą na niedzielne śniadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aż zaśliniłam ekran ;-), pora coś zjeść

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wyglądają! Uwielbiam, ale jakkolwiek bym ich nie zrobiła, zawsze mam wrażenie, że nie są tak pyszne jak te które jadłam w usa :( ale ciągle próbuje znaleźć ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam porównania z oryginalnymi amerykańskimi, ale coś co jest pierwowzorem zawsze będzie lepsze. A my mamy nasze polskie pyszne racuszki, którym nie dorówna zagraniczna produkcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To racja! :D racuszki, pyszności. Możliwe, że wcale nie są lepsze. to tak jak ze smakami dzieciństwa, czasami człowiek do nich wraca, a to już zupełnie nie to. niestety ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na wrzosowisku
Designed By Blokotek