piątek, 27 marca 2015

Blogging Boost Challange- Marzenia


Ostatni post w wyzwaniu, dziękujemy Alexis Ross za możliwość wzięcia udziału. Uważamy, że warto było, choćby ze względu na to, że mogłyśmy zatrzymać się na chwilę i podumać nad swoim bytem :)

Dzisiaj temat związany z marzeniami. 
Marzenia są dla mnie motorem napędzającym życie. Bez nich nie było by sensu, trwalibyśmy tylko.
Moje marzenia są pospolite, jak większość kobiet marzę o dzieciach, kochającym mężu, nowym samochodzie, kreatywnej pracy, wakacjach na Majorce, a najlepsze jest to, że wierzę w ich urzeczywistnienie. Nie będę się rozpisywać, wrzucam tylko cytat człowieka, który umilił mi dzieciństwo i otworzył na marzenia.:)

" Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać"
                                                                                 - Walt Disney

 








4 komentarze :

  1. Świetny cytat, biorę go sobie do serca, bo moje podejście do marzeń ostatnio jest bardzo macosze i niesprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika monika-paula27 marca 2015 16:17

    wow ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny cytat wart zapamiętania, a nawet zapisania. Ja mam jeszcze jeden, który "się stworzył" przy okazji moich rozmów z przyjaciółką "Ludzie nie potrzebują bohaterów, czasem wystarczy by ktoś w nich uwierzył".

    OdpowiedzUsuń
  4. Pospolite czy nie ale są :-) Życie bez marzeń to kierat.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na wrzosowisku
Designed By Blokotek