poniedziałek, 9 marca 2015

Wyzwanie blogowe - moje plany na wiosnę


Dzisiaj pierwszy dzień wyzwania na blogu Sen Mai. Tematem są plany na wiosnę, jakoś tak jest, że kiedy już śnieg stopnieje, wyjdzie słońce, nabieramy większej chęci do działania. Mnie też to nie ominęło;)



Jak zauważyłam na wielu blogach, głównym planem i postanowieniem wiosennym jest trening...i moim też:D Czy wytrzymam w tym postanowieniu - nie wiem, ale chęci są więc może coś z tego wyjdzie.




Kolejnym planem jest przemalowanie ścian w pokoju, zanosiłam się z tym od dawna a jak już zdecydowałam przemalować to nie mogę się zdecydować na kolor:/ Najpierw w planach miałam szarości ale teraz, kiedy zima minęła to i te szarości jakoś mi przeszły...więc zanim się zdecyduję na cokolwiek minie trochę czasu :D


Ostatnim punktem planu wiosennego jest chęć zmiany pasji w pracę, tak żebym już nigdy nie musiała pracować;) Czy coś z tego wyjdzie - nie wiem, ale warto spróbować.




3 komentarze :

  1. Paulina Grochowska9 marca 2015 14:53

    Marzę o malowaniu ścian ale nie mogę :( Mamy skomplikowane zastrzeżenie w umowie najmu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jest niewątpliwie minus wynajmowania:/ ale zawsze możesz zaszaleć z dodatkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Wiosną wszystko łatwiej przychodzi więc powinno się udać !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na wrzosowisku
Designed By Blokotek